Thursday, 27 September 2012

NOVEL BIDADARI SALJU


SYUKUR ALHAMDULLILAH, akhirnya novel sulung saya berada dipasaran. Pada yang sudah memilikinya dan membacanya diucapkan terima kasih sepenuh jiwa rasa saya. Syukur ramai yang memberi sokongan dan memberikan feedback yang baik.

Novel ini mengisahkan Kayra yang sering menjadi mangsa buli dan selalu dihina di sekolah kerana paras wajahnya yang tidak cantik, penampilannya yang selekeh dan kemiskinannya. Hariz, pelajar seniornya selalu mencari fasal dengannya hampir setiap hari. Hariz terlalu membenci gadis ini hingga dia tergamak melemparkan fitnah yang meragut maruah dan harga diri gadis ini sehingga dia dipulaukan oleh ayah sendiri dan orang kampung.

8 tahun berlalu, Kayra akhirnya berjaya bangkit dari kejatuhan itu dan berjaya dalam hidupnya. Namun akibat kisah silam yang memeritkan membuat dia membenci lelaki, cinta dan perkahwinan.

Hariz sentiasa dibayangi dosa-dosa silamnya dan Kayra tidak pernah lupus dalam ingatannya. Dalam diam, rasa cinta tiba-tiba mekar dalam hatinya.

MEmang jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan. Rupa-rupanya lelaki yang dibenci dan didendami sampai mati ini adalah jodohnya. Ikutilah perjalanan Kisah cinta ini yang penuh emosi, konflik dan dendam.... maaf jika da sebarang kekurangannya kerana saya masih baru dalam dunia penulisan ini..sekian...

1 comment:

Fella Novella said...

novel ni yang paling mantap! nk bace tpi kwn yg ada buku ni dh pindah! sedih!